Titta så duktigt jag är!


Jag har gjort nästan allt på min "att-göra-lista" för idag ;)

I brist på något roligare att göra gör jag en liten "redovisning" också:
Sola: Jag passade på att sola lite när Emily red, det lilla räknar jag faktiskt som att sola :)
Studsa: Jag och Emily studsade idag
Skratta: Jag (alla?) skrattar under en dag, så varför skulle jag inte skratta idag liksom? ;)
Ha roligt: Det är en plan jag har för alla mina dagar, lyckas gör jag också, särskilt när det är sommarlov!
Sova länge: Sånt är jag bra på, en egenskap jag haft länge (A)

Saker jag inte gjort/inte klarat ÄN (det kommer) :
Äta jordgubbar med grädde: Mamma har köpt jordgubbar vi ska äta efter maten
Sluka minst två glassar: Jag har slukat en Päronsplitt, den andra glassen kommer, ska ni se! (det är därför halva är strykt).


Vid närmare eftertanke (haha, jag kan många fina meningar..) kom jag nu på att jag åt jordgubbar till frukost. Fast utan grädde, så den är inte riktigt avklarad än :)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0