Trevlig Midsommar!

Om ett dygn sitter jag på planet till Korsika. Satan vad jag längtar. Det ska bli så grymt skönt!
Men det är imorgon det, jag har inte packat något alls. Inte ens börjat tänka lite på vad som ska med, jag brukar vara ganska duktig på att börja ladda saker (tex. Nintendo Ds, kameror, mobiler osv..). Men inte ens det har jag gjort. Hihi, men det är ju ingen brådska! Inte än iaf ;)

Förutom att packa ska jag jobba, jag sticker snart :) Jag slutar jobba vid tolv, så någon gång vid ett ska jag nog uppdatera :)
Nu har jag inte mycket mer att berätta! Vi ses senare!

Och förresten: Trevlig Midsommar! :)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Glad midsommar på dig själv. Kommer sakna er när ni är i korsika. Hoppas att ni får det jättebra och ha en bra midsommar.

2011-06-24 @ 11:54:33
URL: http://galnalovisa.blogg.se/

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0