U L L I S Ä L S K A R S V A N T E !

Det hände inget sådär speciellt i stallet idag. Jag red som sagt med Emily och Elsa, Amanda var där också så vi red på en bana helt själva :) Det blev inte så mycket "träning" med varandra men alla fick lite tips var. Jag red mycket på böjt spår idag, alltså mycket volter, serpentiner och så. Jag är jätte nöjd med passet!

Elsa och jag började också prata om dagen jag trillade av Svante (det blev kaos på hela anläggningen då). Och vad Elsa hört hoppade han inte bara 1.10 hindret som jag trodde. Utan typ tre hinder till! Och det läskiga är att jag inte kommer ihåg det. Lite läskigt faktiskt att jag hoppade hinder jag inte kommer ihåg?

Nu ska jag in i duschen, sen ska jag uuut! :)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0