Ullis och sina I-landsproblem..

Jag skrev ju om mitt bild-problem igår, nu har ett nytt problem dykt upp:
Slutar vi tidigare idag? Den frågan är riktigt störig, för om vi slutar tidigare vill jag cykla till skolan för att slippa stå och vänta på bussen när vi slutat tidigare. Men om vi inte slutar tidigare har jag cyklat i detta hemska väder 14 km (dit och hem) helt i onödan.. Usch vad jobbigt det blev. Nu kom jag på ännu ett problem, min sadel på cyklen är sned, så cyklar jag får jag ta mammas! Usch, nu blev detta ju riktigt jobbigt.. x)
Haha, detta är komiskt.

Idag i skolan (om jag tar mig dit, med alla mina problem ang. skolan ;p) ska vi städa skåpen och se på film. Det är chill :) Och imorgon slutar vi! Tjohoooo!
Efter skolan ska jag till Svante och rida :)

Kan nu meddela er (haha) att pappa fixade min sadel imorse, så den fungerar nu. Och att jag till 99% tror att jag kommer cykla..





Kommentarer
Postat av: MADDES

söt bild

2011-06-09 @ 16:35:50
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0