Underbara busponny :)

Emily ringde mig när jag stod och mockade. Vi bestämde att vi skulle träffas i "Grytet" och rida tillsammans i skogen, det är ju tävlingar i Dagstorp :) Vi började rida i upp, och nerförs-backarna i "Grytet" innan vi red till Gläntan, vi red lite där och sen tog vi en tur i skogen. När vi galopperade blev han så glad att han började bocka :) Hihi. Vi var borta och red i nästan 1 ½ timme!

När jag släppte ut Svante i hagen tänkte jag testa lite frihetsdressyr (ponnyakuten-fan :P) med Svante :)  
Till en början gick det väl sådär, men tillslut följde han efter mig (nästan som en svans) :') Och det var inte för godiset skull, när jag tog bort godiset fortsatte han följa efter mej, stanna när jag stannade, komma när jag ropade osv. Riktigt roligt att man bara kan det sådär efter 15 min liksom. Visst, det kan bli bättre, men jag trodde inte det gick så snabbt?! :)
Jag älskar Svante så mycket.

Hade tänkt lägga mej i en solstol nu, och kanske bada, det är ju faktiskt 20 grader i poolen :)
Om någon timme kommer Emma och hämtar mig, då sticker vi till Lund, najsigt värre.


Inte världsbäst bild precis, men ändå lite härlig tycker jag :)

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0