Undervattenskamera inköpt :D

Nu är jag hemma från Lund. Jag har käkat och så. Det var riktigt roligt att jobba! :) Alla var så himla snälla mot mig, kunderna och de andra anställda! Sen fick jag sålt mycket jordgubbar också, så det är ju bra :) Jag ska jobba imorgon också. Sen åker vi ju till Korsika, så då jobbar Emily. Sen blir det eventuellt lite mer jobb v. 27 :) Super skoj!

På vägen hem gick vi in hos Mattssons foto för att köpa en vattenkamera! Det blev inte den jag tänkt mig, utan någon helt annan, mycket dyrare dessutom. Men tycker inte att priset spelar någon roll, bara den håller länge, fungerar och så är jag nöjd ;) Och den verkar riktigt bra!! :) Kanske ska skriva vilken också: Olympus Tough TG-610.

Nu ska jag cykla till Svante :)

Det är helt konstigt att ladda upp bilder? Funkar inte ens att ladda upp från arkivet?

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv; Superkul att du är med och tävlar i dagens blogg,:D gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :) :)

2011-06-23 @ 16:15:16
URL: http://vadfanskajagheta.se

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0