Ny design på Emilys blogg!

Innan idag, följde jag med Emily till stallet :) När vi skulle gå in i sadelkammaren var där en fågel? Den hade bajsat överallt, bl.a. i betforen! Usch. Efter det var vi lite (Lögn! Mycket) rädda för att gå in i sadelkammaren, vi visste liksom inte om den var kvar, för vi hade aldrig sett den flyga ut..
Men jag fick som sagt testa rida Marshie! :) Hon var väldigt envis att rida, men väldigt rolig! :)
Annars har jag och Emily gjort om hennes design! Den blev super fin, tycker ni ska kolla in den! Sen har vi spelat badminton också, jag är bäst på det, bara så att ni vet ;)

Jag är fortfarande kvar hos Emily, men ska snart hem. Skriver säkert mer då. Kram så länge!
Klicka på bilden för att komma till Emilys blogg!

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0