3 prov imon :S

hej alla mina underbara vänner! :)
ska börja att berätta för er att jag har lite smått panik här när jag står här i köket, själv hemma med massa papper (tre läxor) på köksbordet :) har lxm tre prov imon :S
men det är inte därför jag har lite panik ;P det är för att vi åker om 2 DAGAR!! och problemet med det är att jag inte har en aning om vad jag ska ha med mej! :O jo, okej, kläder, skidkläder, tandborste.. men lxm vilka kläder, hur jag ska packa ner det, vad jag ska ha i bilden osv. alla andra i familjen har full koll känns det som, men själv lägger ner all tid på läxor/prov och lite datan och tvn. får göra klart mina läxor/prov snabbt som attan, och sen börja packa (y)

dags att sätta fart! ;) vi ses!



Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0