Earth Hour.

klockan är snart ett, det är lördag och jag har inte bloggat ! usch, fy på mej :)

idag har jag sprungit en runda + lite sit-ups och så ;) och sen har jag vikt tvätt (hur kul är inte det? ;P)
aja. sen har jag ju duschat och så har jag faktiskt räknat lite matte (y)

någon gång idag kommer emily hit, hon käkar här och sover här ! myys ;)
kolla in hennes blogg, ! sen ikväll är de ju Earth Hour. förra året måste jag erkänna att vårt hus inte var speciellt släkt. tyvärr. men iår då släcker vi allt ! :D massa värmeljus och chips ;) sen när jag och emily vaknar imon ställer vi fram klockan en timme och då är det SOMMARTID ! underbar helg, !


bild från 2010 :) kan inte ladda upp nya bilder. ibland strejkar mina data lite ;)


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: kul att du är med! :)

hoppas allt är bra med dig! <3



skriv rätt adress!!

2011-03-26 @ 13:35:54
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0