en härlig dag! :)

i förra inlägget så skrev jag att jag skulle skriva mer om dagen senare och nu är den stunden som ni säkert förstår ;) haha. dagen har varit sjukt rolig och jag har skrattat ovanligt mycket (hur man nu kan skratta mer än vad jag brukar göra? :P) och sen vill jag bara säga er att mitt ansikte/huvud inte är en bra kombination med pingisrack! :O haha. fått ett pingisrack på näsan, när någon skulle smasha och det gjorde sjukt ont och det knakade höögt x)! men det var ett tag sen, och idag slog någon oxå mej med ett pingisrack på näsan, inte heller med mening, och det konstiga var att han inte ens märkte det? :P haha. sen har jag ju idag oxå när jag skrattade som mest i matsalen höll jag i gafflen rakt upp från talriken och såklart slår jag pannan rakt i gafflen! haha. ooonntt! ;D sen har jag ju simmat in i linorna i bassängen på badet så det knakade förra gången vi badade med klassen :P haha.
men nu får jag faktiskt sluta skriva om mej och min näsa! ;)

vill se Sofias Änglar idag, börjar om 15 min så det hinner jag. och såklart vill jag spela ticket to ride oxå. men, man hinner inte allt ! ;)

btw så ska jag börja springa igen imorgon hade jag tänkt, var ett tag sen .. :S

ojoj, mycket jag skrev, och trots att jag slått ansiktet några gånger idag så har dagen varit härlig som rubriken säger :)

vi ses :)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0