en sjukt rolig dag !

har precis käkat, var faktiskt ganska hungrig :P
men det är väl inte så intressant att veta ? ;)

dagen i lödde har varit sjukt rolig ! :D vi spelade fotboll & handboll. sen grillade vi. den ena grillen fungerade inte. buhuu ;) sen klättrade vi i träd, lekte dunkgömme och så flög vi på en gungbräda, hihi. kuul !
efter det gick erika hem och vi andra stack hem till sara och spelade spel innan alla andra oxå gick hem :)

nu sitter man här och är trött, lite sur för att man har läxa (haha) och inte orkar packa idrottskläder..
dessutom känns det som att jag sitter i nerförsbacke, typ att rummet lutar. knaas !
får väl ta och göra lite tråkiga saker, sen kryper jag nog upp i soffan med pappa och kollar fotboll, bara så ni vet är det sverige som spelar mot något land som börjar på M och om sverige inte vinner är det inte så bra, för det är en viktig match. sen säger alla att landet på M inte är så bra, så om sverige inte vinner är vi ju ganska mycket dåliga ?
nä som jag babblar, vi ses !

inte världens finaste hår just nu, does it matter ?





Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0