ett inlägg om en sjukt underbar busponny som jag älskar.

idag följde emily med mej till stallet istället för mamma (det var tänkt från början för pappa är inte hemma)
roligare med emily än med mamma ;)
red ute hela passet och det gick super ! han var pigg, det var inte mycket folk som red och vädret var helt uundeerbaart ! :D märks att det håller på att bli vår :)
emily tog lite bilder, men de flesta blev suddiga, men vissa blev riktigt fina ! har inte fått dom än, hon tog dem med hennes mobilkamera (trots det är de bra!) och har inte hunnit skicka de än. 

under passet hade jag tänkt träna på LB:1 eftersom jag ska rida det för domare och få bedömning på det så jag ser vad jag ska träna mer på om jag ska ut och tävla :) smart, tänkte jag. smart, tänkte emily. smart, tänkte mamma. smart, tänkte alla. problemet var/är ju att jag inte kan programmet ju. så då är det lite svårt att träna ;)
jag hade programmet i fickan, men fickan fanns på jackan och jackan fanns på marken och ullis fanns på svantisen och orkade inte gå av :P haha. kort sagt: jag kunde inte träna på programmet.
synd. men jag har några gånger kvar att träna, :)

jag älskar svante, (som jag sagt tusen gånger) han är det mest underbara häst som finns och betyder sjukt mycket för mig. jag älskar han till tusen och ... ja, jag vet inte vad jag ska säga. han är den mest fantastika och underbara häst jag någonsin träffat.





känner inte för att ta någon ny bild på mej, sitter här i pyamas, med helt blött och rufsigt hår.
inte speciellt fint och kul att se.  nyduschad ;)



Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0