ffrreeddaagg !!

jag är ledsen att jag inte bloggat förrän nu !

jag, josse & erika gick hem till josse efter skolan och gjorde våfflor ! det är ju våffeldagen, så då måste man äta våfflor ;) de blev riktigt goda ;)
mamma & pappa hämtade mej och när jag startade datorn, gick in på bloggen och såg headern bestämde jag mej för att byta de högra bilderna. pang bom ! och med mycket tålamod och envishet gick det :D
gjorde om lite andra saker oxå, men jag är nöjd ! :)

nu käkar mamma & pappa, men eftersom jag åt ganska många våfflor hos josse är jag inte hungrig ;)
får äta senare (y)

ikväll är det final i Let's Dance, men jag tror faktiskt inte att jag ska kolla, har börjat tröttna.

hoppas ni får en bra fredagskväll ! :)




haha. :D





Kommentarer
Postat av: NOEMIE LAJ

sv' ja, fast jag hade jeans idag istället hehe :D



guuuuuuud vad söta bilder! älskar dig <3<3

2011-03-25 @ 19:09:24
URL: http://noemieslife.blogg.s

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0