hejdå kära V50 !

har sett och åkt i pappas V50 för sista gången nu. ärligt talat tycker jag det är ganska sorligt, för jag gillade den bilen :P men nu har den försvunnit och nu har han köpt en V70 (y) så just nu har vi två V70. men om två veckor blir vi av med den älsta och då får vi en cabbe ! haha. mammas stora dröm går i uppfyllelse (kan säga att hon velat ha en cabbe väldigt länge..)
nåja, det ska nog gå bra utan pappas kära V50 som jag gillar och en cabbe är ju inte så dåligt ;)

nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag ta raka vägen ner i sängen :) fast det blir nog en liten omväg för jag måste ner en sväng och leta rätt på min mobil som lyckast rymma nu igen.. :)






Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0