känner att statistiken drunknar?

eller inbillar jag mig bara? ja, så måste det ju va, ;)

när jag borstade tänderna kom jag och tänka på en låt som var sjukt längesen jag lyssnade på, fast att låten är riktigt bra ! har liksom glömt bort den låten :P
kan ni gissa vilken det är? :) haha. det tror jag faktiskt inte ni kan (så snäll är jag :P), men ni ska få en liten ledtråd: hon var med i Melodifestivalen i Göteborg 2005 (bara så ni vet var jag där ;D) och gick direkt till final.
jag pratar om Marie Lindberg - Trying To Recall. det är ju en sjukt bra låt. så hur kunde jag helt plötsligt glömma den? ;)
nog om det, för jag vet nog att ni inte bryr er så mycket. men jag tycker faktiskt ni ska lyssna på den låten, för det är sjukt bra!

ikväll ska jag rida svantisen, läängtar ! :D


en fin bild på svante som jag älskar så otroligt mycket.


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0