klippt mej och köpt ny vårjacka ! :)

halloj kära bloggläsare ! :D
idag efter skolan gick jag från tolvåker till center syd, känner mej faktiskt lite duktig som gjorde det ;) haha.
klippte mej där. klippte bara det värsta slitna (y) och sen kom mamma och då gick vi till stadium och köpte en vårjacka, i typisk ullis-stil ! ;)

jag har verkligen bestämt mej för att bli bättre på bilder, så här kommer en bild innan jag klippte och en efter!
och såklart en på jackan ;)




som ni säkert märker är det inte mycket skillnad, men håret är mer uppklippt nu :)
(hur bra man nu ser det på bilderna ;P)


vad tycks? :)


stora bamsekramar från 
  som alltid är glad ;)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0