lite "info" ;)

tänkte berätta lite för er om helgen :) jag har nämligen ingen aning tider och så, bara vad som kommer hända :P alltså kan uppdateringen bli lite sådär bra ;)

någon gång idag ska vi till Grand Hotell i Lund och käka och fira 60-årsfödelsedag :) Lotta heter hon som fyller år och jag tror hennes man är mormors brorsa ;) det är många i den släkten, så jag har inte riktigt koll på vem som är vem ;S
sen (någon gång ;P) åker vi hem och då följer anna & cecilia med oss hem och så sover de här ! :D
och imorgon åker vi till Skattkammarön och leker där ! :D det vill anna & cecilia :)

så ser helgen ut och jag som sagt inte alls koll på tider, så uppdateringen  kan som sagt bli lite sådär bra ;)

tror jag ska ut och fota lite nu, :) längesen nu tycker jag. men först ska jag ner och vika tvätt :P
yihhaooooo, som jag längtat! ;) haha. inte alls faktiskt :)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0