nananana.. ullis äälskar musik! (L)

har varit hos svante en sväng och mockat + fixat mat :)
ikväll blir det träning och jag längtar grymt mycket ;)
har bestämt ett mål jag ska klara (förhoppningsvis). målet är att ha honom pigg och framåt, det har varit lite problem med det den senaste tiden, hur mycket man än försökt så har det inte fungerat. så det blir prio1 idag (y)

hoppas ni har/får en trevlig måndagskväll, (och tänk inte på att det är måndag och fyra dagar kvar innan helg) tänk att det är kväll, sätt på en film och myys ! och glöm inte musiken! ;)
haha. eller ut och spring en runda, det är härligt! :)

nu sticker jag ut till stallet igen!


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0