ohhhh taggaaaaaaaaad! :D

pappa hämtade mej från skolan och det var tur för jag höll på att missa bussen :S
haha.
har packat det jag kommit på jag inte packat nu och slängt i mej en macka :) det känns som om jag inte har koll på någonting, men jag tror faktiskt att jag har ganska bra koll^^ får iaf hoppas det ;)
satan vad jag längtar! :D så riktigt grymt taggad :) ääälskar att åka skidor, det är en av de bästa sakerna man kan göra! :D har haft så kul med emilys och min familj tidigare år i Italien, så är riktigt laddad, det kommer bli sjukt mycket skratt ;D

men nu till något tråkigare.. uppdateringen. det lär inte bli någon uppdatering eftersom ingen data är med :(

nu ska jag ner och räkna några sidor i matteboken så kanske den får stanna hemma, och det vore skönt!! ;)

ska försöka hinna med ett inlägg senare ikväll, vi åker ju inte förrän halv nio :)


mobilbild från förra året :)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0