plugga, plugga och plugga lite till (y)

halloj :)
kom hem för en halv timme sen :) åt mjölk med flingor ( = gott ! ;D) och sen har jag ägnat mej åt engelsglosorna vi har till imon.. :) kan de nu, det är skönt ! :)
ska försöka banka in lite spanska nu oxå, så behöver jag inte göra några läxor imon :)
sen hör jag en del av mej ropa till den andra delen av mej :
haalllååååå?! matte då? matte då? matte då? matte då? .. det ekar i huvudet !
usch.. aja. ingen panik med det. får se hur det blir :D

hoppas ni är lite gladare än mej och inte känner samma press över era läxor :)

ppuuss & kkrraamm, tack för att ni läser min blogg, det betyder !


tänk om man kunde sitta såhär glad och göra läxor? ;)



Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0