slut på rubrik-ideér :P

idag har jag varit med emily :) vi surfade mest runt och kollade lite på tsunamis & jordbävningarna i Japan och lite på tsunamin i thailand för några år sen :) det är "coolt" vad vatten kan göra tycker jag. men hemskt är det, skulle vilja bjuda hem alla drabbade till mej där jag har mat på bordet, varmt och inte behöver oroa mej för några kärnkfraftverk (än så länge iaf ;))
sen emily gått hem har jag inte gjort mycket. tränat lite till kemiprovet jag har imorgon och skrivit fakta om vulkaner till so:n som ska vara inne på torsdag, men är klar nu så det är lugnt! :D imorgon ska jag vara med erika, men jag måste träna fysik imorgon oxå som jag har till torsdag och då har vi även musikprov.. :S
får se hur det blir med uppdateringen, skolan går ju faktiskt före, tyvärr ;) men jag ska nog hinna med och blogga oxå :D

känner att jag ska träna lite till på kemin innan jag sätter mej i soffan och så måste jag packa idrottskläder till imon :) vi ses!
 


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0