sötaste svantisen idag ! :)

idag har jag varit hos svante :) mockade först och sen kom pappa och så red vi ner till ridhuset.
svante blev helt vild när han kom ut i det blåsiga och regniga vädret, det gick inte ens att sitta upp!
men med lite tålamod gick det och tillslut var vi äntligen nere vid ridhuset ;)

jag skrittade fram i ca 10 min och upptäckte att han ställde sig utåt i båda varven. vilket är fel ju.
så jag fick jobba ett tag med det och sen gjorde han samma sak i trav och efter ca en halv timme fick jag som jag ville i både skritt och trav i båda varven :) sen lite galoppövningar där han skötte sej bra (y)
till slut red jag igenom LC:2 och där gick han super :) red mycket utan stigbyglar för lite variation :)
ULLIS ÄLSKAR SVANTE!

kollar på "sveriges värsta bilförare" och skrattar som vanligt ;) haha.


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0