ullis älskar sina vänner !

jag har inte så mycket att berätta. 
men jag kan berätta att jag ska till bästa svantisen efter skolan :) planerar att rida ute på utebanan i Dagstorp idag nu när det inte är fruset i marken och ljusare på kvällen :D

vill bara skriva detta oxå, bara så ni säkert vet det :

JAG ÄLSKAR MINA VÄNNER MEST,
DET ÄR DE SOM GÖR MEJ HEL. DET GÅR INTE ATT BESKRIVA HUR MYCKET DE BETYDER FÖR MIG.
JAG ÄR SÅ GLAD ATT JAG FICK SÅNNA FANTASTISKA VÄNNER SOM ALLTID FINNS FÖR MIG.
HOPPAS NI VET ATT JAG ALLTID FINNS FÖR ER OCH ATT JAG ALDRIG KOMMER SVIKA ER.
NI ÄR MITT ALLT !

VÄNNER, NI VET VILKA NI ÄR.

nu ska jag ner och förhöra johan på läxan (y)




Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0