ullis är laddad ! :)

har varit hos svantisen idag, det gick faktiskt riktigt bra idag när vi red !
tränade på LB:1 för imorgon ska jag "låtsastävla" dvs att man rider ett program för domare som dömmer och sen får man ut protokollet och ser vad man ska träna mer på. som en riktig tävling, bara att det är ingen tävling ;) haha. men ni fattar nog :)

förra gången jag red LB:1 fick jag 65,17 % och det är jag verkligen jätte nöjd med ! :)
men imorgon satsar jag på högre och på att inte få någon fyra och min första nia ;) vad tror ni, lyckas jag?
ullis, ha inte för höga förväntningar ;) 
matilda kom och red lite oxå, egentligen skulle hon oxå rida imorgon, men det blir inte så.


en härlig bild tycker jag av mästerfotografen emily ;) hihi.


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0