Äntligen är de hemma :)

Pappa hämtade mig i skolan idag :D Det var faktiskt sex dagar sen jag såg honom (och mamma), så jag blev väldigt glad när jag såg honom, såklart ;) Hemma käkade jag lite mellis, passade lite fotboll med pappa :) Sen fick han reda på att Emily hämtat Marshie och då pappa blev så nyfiken att vi var tvungna att åka och titta på henne ;) Jag följde med Emily när hon red i Dagstorp och tog lite bilder. När jag kom hem var mamma hemma :D Härligt att ha hela familjen samlad ;) Hehe..

Nu har vi precis käkat, smarrigt var det :) Hade tänkt hoppa in i duschen nu och sen har jag lite att fixa. Mamma har köpt hem jordgubbar som jag också hade tänkt hjälpa till att äta upp ;) Hihi. :)
Kanske att det blir ett inlägg senare också. Kram än så länge.




Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0