Det är konstigt hur mycket någon kan betyda för någon.

Stack till Svantisen strax efter fyra idag. Började mocka och fixa mat innan jag tog in honom från hagen och började att göra honom iordning. När jag tömde skottkärran kom Peter med en död mullvad. Usch, äckligt ;)
Idag i stallet var det extra roligt, varför vet jag inte. Men det var en härlig stämning. Mycket skratt också och sånt gillar vi ! ;)
Jag red drygt en halv timme i Dagstorp och då tränade jag mest på att han skulle lyssna på mig :) Det gick helt ok, jag fick fajta lite men det får man ju alltid och det är det som är lite roliga med ridning. Tog en liten tur i skogen. Travade och galopperade på en stig, S U P E R  H Ä R L I G T !
100% kontroll, 100% samspel. Sånna känslor borde alla få uppleva.

Nu ska jag gå och borsta tänderna och sen kryper jag ner i sängen (A)
Vi ses imorgon & sov gott! :)

 


Bilder för några veckor sen.
Jag älskar Svante så mycket.


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0