En lite stolt Ullis ;P

Måste bara berätta att idag i skolan sprang vi IP-rundan. Man fick välja mellan 4, 5 elr 7 varv (ett varv är 1.1 km) Och jag satsade på fem varv och trodde att jag skulle vara helt slutkörd då. Men efter fem varv var knappt alls trött, så då körde jag två varv till! :) Alltså 7 varv totalt. Supernöjd! Det var endast tre andra i klassen som gjorde det, så jag är faktiskt riktigt stolt (A) Sen när jag kom i mål stod mina fantastiska kompisar och väntade på mej, med två stora tunnor vatten! Som ni säkert kan lista ut hällde de tunnorna över mej.. Kallt. Nog med skryt ;)
Har varit hos Svante en sväng idag. Kom hem och tog tårta från
igår :) Smarrigt. Om ungefär en halv timme ska jag till stallet igen,
kanske att Emily hänger med. Vi får hoppas!
Nu har jag lite att fixa, och jag tror att det kommer bli ett inlägg
vid tio-tiden :)
bild från någon vecka sen.

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0