en lite stolt ullis ;)

Kan lätt säga att denna dagen har varit sjukligt rolig! :D Om man bortser från lite irritation på killarna i klassen när vi spelar fotboll så har dagen varit rolig! :) Najsigt värre.
Hoppade i vattenpölar innan sista lektionen med Erika och Josse :) Killarna var i närheten och blev oxå blöta och därmed lite sura, men det bryr vi oss inte om. Sen kollade vissa lite konstigt på oss, men det bryr vi inte heller oss om :)

Följde med Josse hem efter skolan :) Vi bakade, sjukt gott blev det. Annars studsade vi bara. Jag lärde mig handvolt, handvolt+ frivolt, ryggstuds + volt, fyra volter i rad och sen lärde jag mig oxå att göra en inbakad fläta på Josse (A) hihi. Faktiskt ganska stolt över mig själv ;)

Nu har jag gjort mig iordning och ska krypa ner i sängen och läsa lite. Vi ses imorgon! :)


Hittade denna bilden på Bing, en undervåg. C O O L T .

Kommentarer
Postat av: hanna ♥

vinnarna är nu uppe i min meny, dock har det laggat fast lite eller vad man ska säga, ifall det inte står namn ist för "blogg 1, 2 & 3" så har det inte kommit upp, då kan du titta in igen senare! puss

2011-05-17 @ 22:39:45
URL: http://heaa.blogg.se/

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0