En superhärlig dag.

Har haft en extremt härlig dag ute på Landet. Även nu var där massa fina blommor, men inte alls lika många som i påskas. Ma & Pa har ju med kameran till NY, så det blev mobilkameran idag med. Men den är bra den också! :)Förutom fotat har jag såklart lekt lite med Cecilia & Anna.
Jag vet inte om ni märkt att jag alltid har på mej ett halsband det står GLÄDJE på. Idag åkte jag och mormor till samma butik och köpte ett till sånt smycke det står SANN på. Tycker de är riktigt fina.
Idag har jag även haft mycket kontakt med ma & pa. Vi skickar sms precis som om det vore gratis ;P Men det känns skönt att veta att de har det bra och ha lite koll på vad de gör ;) De har bl.a. sett Mamma Mia. Fuskit, får jag väl säga. Jag saknar dem så.
Vi har oxå ute på Landet köpt stora glassar, åkt till Baskemölla (älskar namnet) och badat fötterna i det iskalla vattnet.

Bilderna jag tog idag.















Nu när jag suttit och laddat upp alla bilder kan jag ju också säga att nu fungerar tvn! :)
Bara diskmaskinen som ska börja fungera igen.. den pajade i fredags.

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0