Ett litet "gott&blandat-inlägg"


Börjar med att lägga upp låten jag tyckte var bäst igår på Eurovison Song Contest. Men jag måste säga att jag såg bara typ tio innan jag somnade (A). Jag kan lätt säga att fel låt vann + att denna låten liknar "Sing For Me", men denna är ändå bra.
-----------------------------------
Förutom tävlingen idag har jag:
1. Scrappat tre kort :) (bild längre ner)
2. Gått en runda med pappa, en timme faktiskt
3. Städat lite här, och är inte klar :P
-----------------------------------
Planerna för resten av dagen är att:
1. Duscha
2. Städa klart
3. Gå bort till Emily (hela familjen ska nog dit) och se ishockey-vm. Inte för att jag är så intresserad, men ändå.
4. Plugga

Det är inte säkert jag går bort till Emily. Är ganska trött, så jag får se om jag orkar. Dessutom tycker jag att det är roligare att se "Mästarnas Mästare". Men jag får se hur jag gör :)

Nu måste jag sätta fart!


Såhär ser det ut när jag scrappar ;)


korten jag scrappade :)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0