Ett litet tramsigt inlägg.

Jag är ledsen att jag inte bloggat förrän nu! Emma och Erika har varit här :) Vi badade, spelade Rummy och hade riktigt roligt :) Nu har jag precis gjort min engelskläxa. Och nu mina vänner, nu blir ni förvånade: Jag har provat att dricka kaffelatte. Lärde mig faktiskt hur man gjorde:

1. Skumma mjök.


2. Häll mölken i en kopp med lite socker, och lite espressokaffe, såklart. (fick ingen bild när vi fixade kaffet)


3.
Servera med jordgubbar! (jag har inte ätit jordgubbarna, vi väntar till grabbarna i familjen kommer hem)


En liten fråga; Gillade jag det?
Ett litet svar; Nä, inte alls. Det blir att slänga ut i vasken :) Men jordgubbarna ska jag nog gilla!
(har faktiskt redan smakat, de var goda.)

Har inte mycket mer att skriva, haha. Vi ses ! :)



Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0