för varje dag älskar jag honom mer och mer.

Idag på väg hem från skolan åkte Lovis "min" buss :) Typ fem min innan hon ska av säger hon att hon inte vågar gå av :P Haha, så då följde hon med mig hem och så stack vi till Svante tillsammans ! :)
Lovisa stack hem vid sex så hon var aldrig med när jag red, men tack för hjälpen i stallet Lovisa.
Förresten ska hon följa med på söndag när jag tävlar ! :)

Svante var trög idag (som vanligt). Han den typen av häst, så det är bara att driva, driva och driva lite till. Fast det är inte direkt rättvist sagt. Han kan vara riktigt pigg, ha framåtbjuding osv. Men det är bara när han själv vill. Matilda har ju fått Svante att inse att det är hon som bestämmer, så det är nog inte så farligt när hon rider (iaf inte alla dagar). Själv har jag inte riktigt fått Svante att förstå att det är jag som bestämmer än, men jag är på god väg :) Det är bara att fortsätta att kämpa på och inte ge sig, en vacker dag lossnar det! :)
JAG ÄLSKAR SVANTE, OAVSETT VAD.


cool bild tycker jag.


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0