Glassgalning = jaag ! :P

Fick precis sjukt ont i tummen? Läskigt. Aja, skit samma.

Skolan idag var riktigt lugn :) Super-duper-bra eftersom jag varit trött hela dagen! Man märker tydligt att det snart är sommarlov, man har inte mycket att göra på lektionerna, och det mesta handlar om "att göra klart". Härligt.
Jag följde med Erika hem efter skolan :) Vi pluggade inför fysikprovet imorgon och så pysslade vi och hade mysigt. Nu blir det att plugga lite till + att jag är riktigt sugen på glass så jag tar nog en sväng förbi frysen först ;)
Hehe.


Nu håller vi tummarna på att jag hittar sånhär glass när jag öppna frysen!
(det är 0% chans, men ändå ;D)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0