Grymt härligt väder ! :)

Hejsan Svejsan :) Idag och imorgon har vi temadagar, vi håller på med Vikingar. Idag har vi bla. målat runstenar, skrivit om vikingatiden "lekt" arkiologer osv. Vissa har även gått bort till något grejs i närheten och provat baka, gräva efter fynd och lite sånt. Men dit ska jag imorgon :) Vi slutade 3 idag (imorgon också) så farmor kom och hämta mig i skolan iom att bussen ändå går 15.40.

Stack till Svante och nu har jag precis varit ute och käkat vid poolen. Ska ut och lägga mig i en solstol igen, kanske att jag badar, det är ju riktigt härligt väder! :D
Vid sex sticker jag till Svante och tränar för Britt-Marie.


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0