Hackamore idag igen.

Extra många besökare idag och jag har inte bloggat! Usch, och
här kommer förklaringen:
Efter skolan stack käkade jag och sen stack jag till Svante med farmor. Vi kom hem vid sju och lagade hamburgade med farfar :) Mumsiga blev dom. Sen ringde jag några samtal ang. sommarjobb. Jag hoppade in i duschen och nu är jag här, alltså fullt upp ;)

Hos Svantisen idag gick det bra. Men han var slö idag med, men jag fick fart i honom tillslut och blev faktiskt riktigt nöjd med passet! :) Red på hackamore för såret är inte helt läkt än, men det är mycket, mycket bättre.
Dessutom har jag anmält mig till en tävling i Båstad! :D

Nu ska jag skriva lite till ma & pa på fb ;) Sen blir det att sova (A)


längtar, det är såå kul!

Kommentarer
Postat av: hanna ♥

härligt! kika in imorgon kväll och kolla ifall det blev du som vann! :D

2011-05-26 @ 22:00:00
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: Emma

vad har han för sår? :o

2011-05-27 @ 18:11:39

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0