Här har det shoppats !

Har precis kommit hem och packat upp allt jag och mamma köpt :)
Det var inte lite direkt ;)
Sex linnen från Esprit och H&M, sen köpte jag även en blus på Esprit. På Gina köpte jag ett par tights och på H&M köpte jag oxå ett par tights. Sen blev det oxå ett par 3/4-tights (vita) från Vero Moda och ett par långa (svarta) och ett par 3/4jeans. Jag köpte oxå två böcker eftersom jag känner att jag måste börja läsa igen. (Läser aldrig i skolan när vi ska läsa, jag får skriva välskriving istället, inte så kul). Sen gick vi faktiskt in på BR och köpte spelet Rummy. :) Blev oxå nya solglasögon ;) Har haft en riktigt mysig dag med mamma. Nästan sex timmar vi borta, det behövde faktiskt vi. Tack så mycket mamma!

Nu ska jag ta på mig något av det nya och sen gå ut och sola (A)







Kommentarer
Postat av: Helena

Varsegod!!

2011-05-07 @ 21:45:14

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0