"Klockan ringer bara ut, vårterminen är nu slut.." nanana..

Har varit hos Svantisen en sväng. Mockade + fixade
mat :) Inget speciellt direkt ;)

Måste bara säga att vädret suger ! Regn är ju kul, men några grader varmare och lite mer sol skulle inte vara så illa? :)

Jag har börjat sjunga på en sommaravslutninglåt som vi sjöng på Skönadal varje avslutning. Riktig bra och härlig är den. Det tråkiga är att det inte är originalet vi sjöng, så man kan inte lyssna på den. Det är en skola som sjunger typ. Men tycker ni ska lyssna lite ;) Faktiskt riktigt härlig.
 

Jag ska snart dra ut till stallet igen i detta ruskiga väder. Men det är bara att bita ihop och vänta på bättre tider ;)
Haha, det lät roligt. Man ska både vänta på bättre tider och göra det bästa av situationen. Haha igen.


inte min bild, men härlig är den. S O M M A R  K O M !

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0