Kommer bli super :D

Så. Nu är allt fixat till imorgon då det bär av till Ängelholm! :D Tre hästskötare, en ryttare och en chafför :) Haha.
Egentligen skulle jag nog klara mig med bara pappa (chafför (+lite hästskötare)) och johan som hästskötare, men det känns som jag ändås skulle vilja ha lite hjälp av mina fantastiska vänner! Det skulle egentligen "bara" vara en, men det blev två: Emily & Lovisa. Suuuper ! :D
För Matilda idag i Höör gick det oxå bra! Laget blev tvåa :) Grattis till dem.

Det kommer nog inte bli mer uppdatering ikväll och inte förrän imorgon eftermiddag. Så nu önskar vi mej lycka till, ger mej lite hovsparkar (istället för lyckosparkar) och så lovar jag att jag och Svante ger gärnet imorgon ;) Hihi. :)
Nu ska jag krypa upp i soffan och kolla på Eurovison Son Contest. Kommer nog inte se hela eftersom det blir tidigt imorgon, men lite kan man ju alltid se ;)


Krraaamm ! :D


min och Svantes första placering (och enda hitills) :)


Kommentarer
Postat av: Natalie - it's all about attitude

Vilken läcker blogg du har! :)

och du skriver intressant för övrigt.



Ta hand om dig. kram!

2011-05-14 @ 21:04:53
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0