Lite om tävlingen och dagen idag.

Det gick super idag på tävlingen ! :)
Kom precis utanför placering med 62.06 %, så jag är jätte nöjd med det.
Det skulle såklart vara roligt att placera sig, men jag är ändå riktigt nöjd!
Svante skötte sig riktigt bra. Det som inte blev helt bra var mellangångarterna, de var inte så bra som de skulle kunna vara, men ändå helt ok! Mamma filmade när jag red, så jag har kollat på det och det såg bra ut. Hoppsan, strömavbrott mitt i allt? :S Jag kan iaf skriva.

Emily kom och kollade när jag red och när vi gjort i ordning i stallet följde hon med mig hem. Vi kollade mest på videofilmerna som mamma filmat med filmkameran. Bla. min första tävling, en klubbtävling i Lomma, där jag red Milton 2 som lämnade banan :P  Annars var det mest gymnastikfilmer på Johan när han tävlade med laget. Men det var riktigt roligt att se faktiskt, det blev mycket skratt ! ;)

Nu ska jag se Mästarnas mästare. Vi ses !

Jag har inte laddat över bilderna från dagen än + att datan krånglar. Bilder kommer senare!




Kommentarer
Postat av: hanna ♥

VA KUL! säger till när jag har valt ut vinnarna! :D

2011-05-01 @ 20:56:36
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: hanna ♥

vinnarna av dagens blogg uppe - om du inte vann, anmäl dig igen! :)

2011-05-01 @ 23:08:29
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: hanna ♥

HÄRLIGT! säger till när jag har valt ut vinnarna! :D

2011-05-02 @ 07:47:30
URL: http://heaa.blogg.se/

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0