Om Svante idag :)

När jag gjort i ordning Svante tog jag en tur i skogen innan jag red ner till Dagstorp. Det var riktigt härligt att rida på stigarna mellan träden, köra lite skänkelvikning på stigarna och bara njuuta! Svante blev riktigt svettig innan ens lektionen hade börjat (älska värmen). Och när vi börjat träna för Britt-Marie var jag tvungen att ringa farfar som fick cykla till Dagstorp med vatten till mig :P Riktigt jobbigt var passet. Efter några vätskekontroller var två stora vattenflaskor slut, törstig var jag ;)
Svante var lat, och stundtals gick han knappt fram alls. Men jag är ändå nöjd, man kan ju alltid skylla lite på värmen.. ;) Red på hackamore, för såret i munnen är fortfarande inte helt läkt. Men snart så.

Nä, nu ska jag krypa ner i sängen och läsa (A)
Imorgonbitti landar älskade ma & pa. Ska bli grymt härligt att se dem igen, jag lovar att de ska få riktigt stora bamsekramar av mig ;) Men jag får vänta hela dagen, vi träffas inte förrän på kvällen, fast jag kan ju alltid ringa på lunchen.
Kram och sov gott! :)


Bild från ett tag sen.


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0