Önskelista

Jag har kommit på en sak jag önskar mig, nämligen högtalare man kan koppla in i datorn. Det skulle vara sjukt gött att ha så hög ljudvolym och bara kunna koppla bort allt annat i huset. :D Men nu till det tråkiga. Jag fyller ju inte år förrän om en, två, tre... fem månader. Hihi. Långt tills dess. Får kanske köpa ett par egna :)

Aja, hoppas ni har en lika bra morgon som jag. Varför just min morgon är bra vet jag inte. Men mamma ska köra mej till skolan så det är väl därför min morgon är så bra :) (bussen är sjukt tråkig). Så alltså, det är typ en timme tills jag ska sticka nu ! :D Hur bra är inte det? ;)

Nu ska jag sluta babbla, kolla lite bloggar och sen sätta på tvn :)




En glad Ullis :) (som vanligt)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0