Orden ni sa kan jag leva länge på.

Måste ju börja med att säga att kvällen/eftermiddagen var bäst! :) Ettan (min moster, hon heter egentligen Elisabet) visste ingenting och inte heller vem som skulle komma så hon blev väldigt överraskad när hennes vänner från Stockholm och Blekinge kom ;) Vi käkade och sånt på Barsebäck Golfrestaurang och efter det åkte vi hem till oss :) Badade, studsade, spelade fotboll, skrattade, åt.. :) Vilken härlig kväll!
Ettan m. familj stannade längst och vid nio köpte vi pizza som vi satt och åt :) Smarrigt.
Det var många barn och många berömde mig för att jag tog hand om barnen så bra osv. De tyckte att jag skulle bli barnläkare eller något sånt. En kompis till Ettan sa till mig "Oavsett om du blir barnläkare eller något annat, lovar jag att det blir något bra av dig" Då blir man riktigt glad! Det berör mer än vad man tror, faktiskt.

Idag fyller Johan år! :) Vi har sjungit och gett honom lite presenter. I em kommer släkten och lite så :)
Nu måste jag fixa lite här inne, sen ska jag ut! :)


Finfin bild på Johan tycker jag :)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0