Rummy :)

Jag börjar med att rätta inlägget imorse ;p Det var inte 180 min extra matte. "Bara" 80 min och dessutom är det inte fem veckor framåt, det är fyra veckor eftersom vi inte räknar på skolavslutningsdagen ;) Tänk att det är fyra fredagar kvar innan sommarlovet! :D Det är helt sjukt. Sjuan har gått så snabbt.. Kommer ihåg första dagen vi satt där i klassrummet, knäpptysta. Hihi.

Följde med Erika hem idag :) Vi käkade glass och mackor (gott) och sen spelade vi Rummy. Ett sjukt roligt spel som kräver att hjärnan går på högvarv. Annars förlorar du diretk ;) Särskilt när du tävlar mot Erika, hon är envis som bara den :) Haha.

Ikväll ska vi äta räkor :D mums.

Hoppas att ni får en rolig fredagskväll, antingen med vännerna, familjen eller ensam. Det kan vara mysigt det med. En stor bamsekram till er alla.


såhär koncentrerad är jag när jag kör (säger man kör?) båt..


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0