scrapbooking :)

Nu har alla gäster gått hem :) Även detta kalaset var riktigt roligt ;)
Anna & Cecilia ville bada, så då lovade jag att bada med dom.
Det var ganska kallt i luften, men helt ok i vattnet! :) När jag
hoppat i kom Anna oxå i. Cecilia ville, men vågade inte och kom
aldrig i. Det berode nog på att det började åska när vi precis hoppat
i :P Ingen super tajming direkt ;)
Den sista stunden scrappade vi. Det var riktigt mysigt att sitta där på
golvet och scrappa medan det ösregnade och blixtrade utanför. Haha.
Hur man nu kan tycka det.

Min, mammas och Ettans plan blev riktig bra! När jag laddat över bilderna
laddar jag upp det här. Har lite att fixa innan jag ska krypa upp i soffan och
kolla på Mästarnas Mästare. Sen kom jag även på att jag i lördagsmorse
att jag skrev att jag skulle läsa ut min bok innan helgen. Om sanningen ska
fram; Jag har inte hunnit läsa något alls! Får väl bli till nästa helg då ;)


inte världens komplicerade kort jag scrappade, men lite coolt tycker jag ;p

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0