Svar till "anonym"

Kommentar:
sluta lägga ut massa bilder på när du
ler, skrattar och allt var du nu gör.
dom är inte fina, du ser bara ut som ett
skrattretande troll.
tex bilden i detta inlägget (förra inlägget), fin? nejtack.
lägg ut ny bilder och skriv inte att
du tycker det är ett äkta leende och allt
för det är det inte kan jag lova dig.

älskar din blogg och allt men stör mig
riktigt mycket på dina "skratt och leende" bilder.
blir bara så jävla trött på dom!

Svar: Om du inte gillar bilderna jag lägger ut tycker jag du kan dra härifrån direkt. Jag ler och skrattar på bilderna för att det är jag. Och äkta skratt är det precis vad det är! Hur fan ska du kunna veta det? Jag bryr mig inte heller om du inte tycker bilderna är fina som jag lägger ut, tänker inte sluta le på mina bilder :) Den senaste bilden tycker jag är fin, jag kan inte bli finare än jag är. Liksom. Sen att du inte vågar stå för vem du är, är riktigt fegt! Tänker förrästen inte acceptera kommentaren, den passar inte in på min blogg. Det får räcka med att den står i detta inlägget.
Tack så mycket.

Godmorgon! Idag har jag två veckor framför mig, sen blir det sommarlov! :) En halv skoldag är vad jag har kvar. Resten av dagarna är schemabrytande, Härligt! :)
Mamma och pappa kommer hem imorgon, jag längtar! :D Nu ska jag snart gå till bussen, Vi ses! :)




Kommentarer
Postat av: Hanna

? du får väl lägga ut vilka bilder du vill? dom är fina ju?

2011-05-30 @ 18:25:42
URL: http://hannasteen.blogg.se/

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0