Svar till Emma :)

Emma (jag gissar på att det är hon i min klass?) undrade vad det är för sår Svante har i munnen.
Det är helt enkelt sår av bettet, tyvärr. Bettet har troligtvis på något sätt skavt i munnen och så har det blivit ett sår. Tråkigt men sant! Jag får väl också säga att det är tusen gånger bättre nu, det läker fint :)

Chill skoldag idag :) Klass 7As sista vanliga skoldag, fast att det är två veckor kvar! Sen hade jag (på elevens val) hela sjuans lataste lektion. Jag gjorde ingenting. Bara satt, typ. Riktigt skönt.
Följde med hem till Emma idag efter skolan, Linnea också :) Det vi bakade blev super goda, tror jag åt fyra muffinsar + en kanelbulle till mellis ;) Sen här hemma åt vi jordgubbar med sjukt mycket grädde till, en lite onyttig dag kan man väl säga. Men det är ju faktiskt fredag ;)

Tv:n har slutat fungera och vi har ingen aning om hur man ska göra för att få den att fungera. Typiskt.
Ska ut och försöka lite till nu :)


Hemma hos Emma gjorde vi inbakade flätor på varandra :)


Kommentarer
Postat av: linnnnnnea vester<3

är det den inbakadeflätan jag gjorde? :) fint iaf <3

2011-05-27 @ 20:13:39
URL: http://linnea.vester.blogg.se/

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0