Tävlings-sugen, det är så kul ;)

Har precis duschat (A) Riktigt skönt faktiskt ;)

Träningen för Britt-Marie idag gick helt ok :) Det var ingen såndär" WOW, VILKET PASS !!"-träning men heller ingen "usch, så dåligt detta gick"-träning. Svante skötte sig bra och vi hade några fajter, men tillslut vann jag dem :)

Det blir kanske en tävling i Ängelholm den 15 Maj för mig :D Jag är lite nervös för det blir "bara" jag, pappa, Johan och kanske Emily. Det är ju ganska många, men jag har ju aldrig tävlat borta (bara i Dagstorp) och Matilda följer ju inte med, så det är lite pirrigt ;) Men det ska gå bra :) Jag är jätte taggad ! fast det är ju inte säkert jag ska tävla.

Nu får ni sova gott ! ;)


något gamal bild på Svante, men han ändras ju inte så mycket.
Kolla så korta hans ben ser ut att vara ;)


Kommentarer
Postat av: hanna ♥

va kul! säger till imorgon när jag har valt ut vinnarna! :)

2011-05-02 @ 23:06:51
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: dressyrteam-3 satsande dressyrtyttare

Sv: Hejsan , ja bildern a är tagna i dagstorp.

Och jag red också LB:1 .

Har du också D-ponny?

blev du plaserad för känner igen dig lite !



Kram Ida i Dressyrteam

2011-05-03 @ 19:31:29
URL: http://dressyrteam.blogg.se/

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0