"tiden har jagat oss in i en vrå, himlen är så oskyldigt blå.."

Jag är ledsen att jag inte uppdaterat något alls idag! Men det är faktiskt inte mitt fel, för blogg.se gjorde något "planerat ...." och jag kunde inte logga in. Tråkigt ;)

Efter skolan stack jag och Linnea hem till mig :D Riktigt länge sen vi va, det får det bli ändring på! Vi studsade mest. Vi spelade också lite spel ute vid poolen. Mysigt värre.

Nu lyssnar jag på lite "äldre musik" om man säger så. Nämligen Ted Gärdestad :) Hihi. Men hans låtar är faktiskt bra tycker jag. Särskilt "sol vind och vatten" och "himlen är oskyldigt blå".
Ska nog krypa upp i min schäslong (för en gång skull har jag tagit reda på hur det stavas ;P) nu och läsa lite i min bok! Sjukligt bra är den. Innan helgen är slut lovar jag att jag läst ut den.
Alltså: Jag tipsar om att läsa "Bara inte du" av Katarina Von Bredow. Hon har skrivit mer böcker och alla är verkligen riktigt bra. Värda att läsa.

Skriver nog ett inlägg senare oxå :)














hehe... vissa dagar vill man verkligen vara framför kameran ;)

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0