Tjooohoooo! :D

Jag önskar jag kunde skriva att jag kommit hem med en blå & gul rosett med 67%. Såklart, vem skulle inte vilja det liksom? ;)
Som ni säkert förstår blev jag inte etta. Jag kom nästnästnästnästnästnästnästnäst först (eller nästnäst sist). Det är lite roligare att se det framifrån :) Men vinsten är inte allt! Jag är nöjd!
Svante tappar all energi inne på banan, så det står mest i protokollet saker som oengagerad, matt tempo, ingen bjudning osv. Men även mycket bra saker, så jag ska inte klaga.
Eftersom det var min första tävling borta så hamnade nästan allt fokus på saker runtomkring, vilket ledde till att jag inte hade full koll på programmet och red fel :S Men sånt är livet och det gör inte så mycket avdrag procentuellt :)
Tillslut slutade jag på 61.724% vilket jag är jätte nöjd med!

All lasting och köring mm. gick bra ;) Det var ju trotsallt första gången.


mer bilder kommer troligtvis senare ;) Sitter något konstigt i sadeln.


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0