tråkigt väder!

 Det är ju sjukt tråkigt väder !
Ingen sol, ingen värme. Bara massa regn och vind, kallt är det oxå.
Usch, jag som trodde det hade blivit sommar?
Aja, jag får stå ut ett tag till, för imorgon blir det 5 grader ! :O
Usch igen. ;)

Imorse bestämde jag mig för att inte va med någon kompis idag. Det var svårt och tråkigt att bestämma, men jag känner att jag behöver göra lite läxor. Dessutom har jag riktigt ont i halsen, så behöver vila lite.
Ena läxan jag ska göra är att kolla Morden i Midsummer, (avsnitt 4). Eller det är ingen läxa, men vi ska skriva om filmen och sen svara på frågor och då är det ju bra om man fattar den ;) Känner att jag inte riktigt gjorde det när vi såg den i skolan. Den "läxan" är bra, för man behöver inte göra mycket. Bara att krypa upp i soffan och myysa! (A) Men först lite spanska :(

Vi ses senare ! :)




Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0